Стрибок у майбутнє автомобілів: як за 3 роки в Україні змінився бренд HAVAL

Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:

Вітчизняний aвтoмoбільний ринoк щe нe пeрeдбaчaв пoтужнoї тexнoлoгічнoї сили нoвoгo грaвця, кoли влітку 2018 рoку в Укрaїні тільки-нo відкрився пeрший aвтoцeнтр брeнду HAVAL. Тaк нa укрaїнськoму aвтoмoбільнoму нeбoсxилі зaсяялo нoвe зіркoвe ім’я з Піднeбeснoї, aджe нa тoй чaс HAVAL вжe вxoдив в ТOП-10 нaйбільш пoпулярниx SUV в світі тa нe oдин рік пoспіль лідирувaв сверху ринку SUV в Китаї завдяки високим стандартам безпеки та сучасним технологіям.

Рух возьми зустріч клієнтам

Орієнтований сверху побажання клієнтів, з самого початку бренд HAVAL в Україні створює сучасний автомобільний вибір, завдяки якому кожен українець може обрати автомобіль відповідно вплоть до власного смаку та власного бюджету. Моделі, представлені в дилерській мережі, відрізняються поміж собой конфігурацією, ціновим позиціонуванням та емоційним забарвленням. Проте незважаючи держи відмінності, всі моделі поєднують фірмові риси бренду: застосовують професійні SUV-платформи та оснащуються інтелектуальними технологіями.

З когда дилерська мережа поступово розширюється та оборона бренд дізнається до настоящего времени більша кількість споживачів. Відчутно інтерес до самого марки починає зростати сквозь рік після появи бренду в Україні і саме в 2019 році бренду вдається збільшити продажі майже в 8 разів!

Дотримуючись клієнтоорієнтовного підходу в роботі, получи и распишись початку 2020 року бренд в полной мере змінює позиціонування моделей та починає побудову комунікації з клієнтом, яка враховує цінності та інтереси споживачів. Втілюючи «формулу комфорту», наймолодша прототип бренду — компактний кросовер Н2 — пропонує клієнтам хороше оснащення после доступною ціною та того ж року отримує перемогу в номінації «Лідер ціни та якості» у національній автомобільній премії року від AUTO.RIA «(авто)машина Лідер 2021». Незмінний бестселер модельного ряду — Н6 другого покоління — завойовує постоянно більшу кількість фанів завдяки «модному коду», прихованому в сучасному дизайні та новітніх технологіях, а «Його Величність» Н9 стає справжнім взірцем успішності та могутності возьми дорозі.

Інноваційне мислення

Незважаючи нате кризу, обумовлену коронавірусом, протягом 2020 року бренд HAVAL непохитно дотримується курсу возьми збільшення частки ринку, демонструючи щомісячне зростання у порівнянні з показниками 2019 року. Досягнути позитивних результатів бренду HAVAL в Україні допомагає інноваційний підхід предварительно продажу автомобілів, адже бренд одним з перших відкриває онлайн-проток продажів автомобілів та запускає інноваційний віртуальний шоурум, отнюдь не тільки покращуючи цифрову взаємодію з продуктом, але й підвищуючи довіру прежде бренду.

Стрибок у майбутнє

В лютому 2021 року бренд HAVAL анонсує появу інтелектуальних новинок HAVAL JOLION та HAVAL Н6 третього покоління, створених в абсолютно новій модульній платформі LEMON виробництва GWM, яка забезпечує новий рівень комфорту та безпеки. Тим случаем компанія-виробник GWM оголошує насчет свою трансформацію в глобальну компанію технологій мобільності та розпочинає співпрацю із провідним стартапом в галузі розробки автомобільних мікросхем Horizon Robotics в (видах спільного дослідження інтелектуальних технологій та розробки інтелектуальних автомобілів. Відображаючи технологічну стратегію GWM, нові моделі якісно відрізняються від своїх попередників та втілюють справжній стрибок у майбутнє ради рахунок технологічного кокпіту, смарт-конфігурації та застосуванню функцій автономного водіння рівня L2, які підіймають моделі сверху щабель вище з точки зору комфорту та безпеки. Варто зазначити, що забрасывание. Ant. выключение вигідного попереднього замовлення нових моделей створює справжній ажіотаж та першу партію новинок розкуповують ще после появи моделей в Україні.

Перемога технологій

Получай сьогоднішній день из-за три роки в Україні вдалося реалізувати понад 1700 кросоверів марки HAVAL, а дилерська снасть нараховує 22 дилерські центри в більшій частині регіонів країни. Проте бренд без- зупиняється на досягнутому та прагне после нових організаційних та технологічних змін. Дотримуючись корпоративної концепції «Вдосконалення кожного дня», в майбутньому бренд HAVAL если вражати українських споживачів новими ще більш високотехнологічними продуктами та отримуватиме перевагу в конкурентній боротьбі завдяки ще більш інноваційним технологіям.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.